Hanımlar merhaba
16 aylık oğlum var hiç meme emmedi hep mama ile beslendi. Eşimin ailesiyle yaşıyorum bebeğim nerdeyse 1buçuk yaşında ancak beni tanımıyor anne nerde dediklerinde boş boş bakıyor. Bensiz günlerce durabilir hiç umursamıyor. Babaannesi ısrarla ben yapma dedikçe her dediğini yapıyor ona bağlansın diye. Hatta bu oğlanı bize ver yaşlanınca siz başka evde oturun oğlan bizle yaşasın diyorlar. Tepkimi veriyorum ama kayınvalidem de kayınpederimde hep kendikerine bağlansn diye herşeyi yapıyorlar. Çok yoruldum bütün ihtiyaçlarını kendim karşılıyorum maması alt değişmesi banyosu uykusu ancak yinede dikkatini kendime toplayamıyorum. Babasını tanıyo ona daha düşkün ancak babası sadece sever bakmaz çok fazla. Emziremediğim içinde tamamen kopukluk var ne yapabilirim