Merhaba Kızım iki aylık ve biz hastaneden mama ile taburcu olduk pandeminin tam yoğun günleriNe denk geldik ve doktorumuz sütümde gelmeyince mama başlamıştı sarılık olmayalım diye sadece gece yani 9-10 gibi veriyorum bu 3-4 saat uyutuyor kızımı gece ben emzirip uyutuyorum mamadan kesen var mı bebegini yani sütümün yetmesi için daha başka ne yapabilirim rezene içiyorum ısırgan çayı içiyorum kimyon içiyorum tahin pekmez olsun süt yapacak herşeyimyiyip içiyorum. Sagım yapmak arttırıyormu azaltıyormu bilemedim