Anne duası yeter canım 😇 sen içini ferah tut duanı da oku Allahın izniyle bişeycik olmazz hem sadece paylaşınca mı insanlar çocuğu görecek sanıyorsun illa ki dişarı çıkılacak millete kalırsa dişarıya da çıkmayalım bir ömür 😒 sen kimseye bakma bende reaim paylaşmadım ama görenlerin bazıların gözleri değdi yani dediğim gibi en iyisi bolbol okumak 😇 benim oğlum 8 aylık olduktan sonra resim paylaşmaya başladım