Polatalpmoms ben de beyaz gürültüleri bir türlü sevemedi doğduğundan beri evdeki süpürgenin sesini kaydettim o biraz işe yarıyor canı isterse bir de pışpış sesini arada kullanıyorum, altını açma bende de işe yarıyor susuyor ama o da kısa sürüyor zaten dediğin gibi😊 kucağımda gezmek istemiyor bu süreçte daha çok ağlıyor anlamadım o yüzden küçük bir yastıkla dizimde sallıyorum en çok