Merlinn Şuan 2 ay 10 günlük beni annemden veya babasından ayırt etmiyor yani olmasam da fark etmiyor hatta sanki bakmamak için direniyor çok üzülüyorum ne zaman beni iyice tanır
Mirayimran Merlinn bakmamak için direnmez size öyle geliyordur ne bilsin ufacık anneme bakmıyayım yüzünü görmiyim mi diyor ☺️ Ayırt etmek değilde sizi görmesi bilmesi benim kızım 3 aylıkken falan artık nereye baktığını biliyordu yani bana babasına yada başka birine
Mavisoglan-annesi Merlinn su anda cok erken farketmesi icin. Seni su anda sesinden ve kokundan bilir. 3 Aylıktan sonra fark eder ayirt eder canim. Üzülme sen 😘
Gulfem07 Merlinn 3.5 aylık olsun sizi göremesin çığlığı bastığında görürsünüz 😆tanıyor mu tanımıyor mu 😅geçen hafta kaynım çocuğu aldı benden önce arabaya götürdü ardından 5 dk sonra indim bi baktım çığlık çığlığa kostum hemen aldım sakinleşti.
Merlinn Mirayimran yani bilemiyorum ki acaba yanında hep ben olduğum için mi böyle yapıyor bana gülmüyor babasına gülüyor ama 🙁
Mirayimran Merlinn yok yok benimkide öyle gülüyor işte ne güzel akışına bırakın 3. ayı bekleyin 3. aydan sonra nasıl geliştiğini yakalayamayacaksınız bile 🌸
kutsaltiramisu Bence bugünleri iyi değerlendirin, yakında sizi öyle bir fark edecek ki tuvalete bile gidemeyeceksiniz🙈