Anneler bir sorum var sizlere bu ayin 28inde 1 yasina gircek bir kizim var 3aylikken ek gidaya basladik coklu gida alerjimizden dolayi dr umuz acil baslatti hep puturlu seyleri yedirdim fakat son 2aydir puturlu hic bisi yemio yediremiorum hemen agzindan atio oguruo tukuruo ama eline ekmek verince cignio cignio atio salatalik verince cigneip yutuo zeytinide cigneip yutuo bunlar disinda hic biseyi blendirdan gecirmeden yediremiorum bu puturlu gida yiomu yiemiomu sorun bendemi ben cozemedim artik herseyi blendra vermekten gina geldi eline veriorum eline verdigim bazi seyleri cigneip atio sadece cilek zeytin salatalik bunlari cigneip yutuo simdi bu puturlu yiebliomu yiemiomu