baybmom yürüme dısındaki konular ile ilgili ben de hep endişeleniyorum ama eminim ki normaldir. Yürüme konusunda oğlum 14,5 aylıkken yürüdü. 7. ay da emeklemeye baslamıstı. Herkes birşey dedi, hiç oralı olmadım. Her çocuk bir değil ki. Bacak kasları ne zaman güçlenirse o zaman korkusu gidecek. elinden tutup yürütmeyin bu ona zarar verecektir. onun yerine oyuncaklarını yere koyup bir yerden bir yere hareket edip kaslarını güçlendirecek seri hareketler yapmasını sağlayabilirsiniz. Koltuklar arasında siz de onunla birlikte tutunmayı göstererek yürüyebilirsiniz. Emeklemesi nasıl?