Mirayinnanesi 42 günlük bebeğim bugün hic uyumadi sabah 10dan beri tuvaletini yapıyor gazida çıktı neden olabilir? Memede uyuyo besigine bırakıyorum 10 dakika sonra çığlık çığlığa durmuyor sadece memede duruyor
Nesbdk Mirayinnanesi canım benim 1.aydan itibaren 3 buçuk aylık bebeğim malesef bi gün uyuyosa bi gün uyumuyo gündüzleri geceleride sık uyanıyo çözüm bulamadım Allah yardımcın olsun uyku eğitimi vericem 4. Aydan sonra inşallah işe yarar😣
Hayat16 aren61 Mirayinnanesi 39 haftalık mı doğdu Bebiş? Eğer öyleyse , atak haftalarını yazılandan bir hafta sonra yaşarsınız. Havalar da çok sıcak , güzel bir banyo rahatlatır. Masaj da yaparsınız.
Muyonunzeynosu Mirayinnanesi atak haftanızı doğduğu tarihte değil de doğması gerektiği tarihten itibaren hesaplayacaksınız 14 nisanda doğmuş gibi böylece 33 günlük oluyo bebeğiniz bugün atak haftanızın ilk günü
Muyonunzeynosu Mirayinnanesi bizde atak haftalarını çok fırtınalı geçiriyoruz ilk atağını hatırladım da koltukta bebeğim kucağımda oturarak uyumuştuk beraber 🤦🏻♀️
Muyonunzeynosu Mirayinnanesi bol bol emzirerek ten teması yaparak elektrik süpürgesi fön Makinesi sesleri açarak uygulama indirmiştim telefonuma beyaz gürültü kullananlarda çok ama süresiz olsun benim bebeğim bittiğinde uyanıyordu atak haftalarında
Hayat16 Mirayinnanesi bol emzirme, sabır, banyo, masaj, beyaz gürültü, sevdiği şeyleri yapmak, sabır , eş desteği, sabır :)
Esmeler2 Ben unutamıyorum o zamanları. Gerçekten üstesinden gelemeyecem diye korkmuştum. Hatta uyumadığı için doktora gitmiştik. Gaz ilacı verip gönderdi. Ama sonra geçiyor