Kızlar doğum yapalı 4 ay 7 gün oldu ve karın çevremde çok yağ var ( Göbek demiyorum fark ettiyseniz sjsjsjsj😂😅😅) Neyse konuya döneyim Korse alsam bir işe yarar mı geç kalmismiyimdir doktora gidemiyorum malum sizden bir öneri bekliyorum 😊 şimdiden cevaplayan herkese teşekkürler 😘