Minica_Eylul bence normal bizde 4 aylığız ve doktorum en başından beri uyusun istediği kadar uykusunu bölersen huzursuz olur acıkınca uyanır diyo ve geceleri bazen 7 saat uyanmıyo ben uyurken sütümü sağıp veriyorum uyandığında da maksimum 1 saat falan uyanık kalıyor onda da oyun oynatıyorum yorulup uyuyor tekrardan🤷🏻♀️ bi söz var ebemiz onu demişti bebeklere uyusunda büyüsün diye uyuduklarında vücutları büyüme hormonu salgılar sakın elleme bırak uyusun dedi bence bir zararı yoktur🤗🥰