Batu37 Selimustafa benim oğlumda 4 aylık geceleri uyuyor çok şükür gündüzleri da yarım saat uyuyor ama yanında yattığımda çoğu zaman 3 saati buluyor uyuması
Selimustafa Batu37 düzelir umarım ben her uyandığımda uykuya dondermeye çalışıyorum çoğu zaman dönmüyor ama bı Umut işte
Almilaninannesi Selimustafa nasil uyutuosunn ben pışpış patpata başladım bazen hemen uyuyo bazen çok direniyo geri hoopp kucakta sallamaya devam napcamı şaşırdım😶😶
Selimustafa Almilaninannesi Almilaninannesi valla bende piş pat ile uyutuyordum uyanınca geri uykuya dönmüyor öyle bı yandan sırtına vurup beşiği hafif salliyorum
minnakbaby Selimustafa oyle mi onu bilmiyordum 6bucuk aylik olduk. 30 dk sonra uyaninca tekrar uyutmaya calistim hep oyle oyle uzadi sanirim