Ben adana da yasiyorum 3 gundur kisa kollu giyiyoruz ayrica klima calistirmak zorunda kaliyorum birtek midesinin uzerini örtüyorum simdi banyo yaptirdim o yuzden klimasiz yatiyor ama biraz sonra mecburen acacagim sicaktan beni emmek istemiyor cis sayimiz azaldi ay bu sicaklar cok fena sogukta ne guzel kalin giydirince tamamdi ama simdi cok skntili