Glcn_brk_ipk78 evet pahalı markalar ben çok gezerim alışveriş için küçük mağazaları tercih edip pazarlık yaparım bazende son kalan çifte denk gelip indirime girenleri yakalıyorum yarı yarıya aldığım oluyor şu zamanlarda zor gerçi dükkan dükkan gezip ayakkabı aramak inşallah istediğiniz gibisini en uygun fiyata bulursunuz.