1Dost Kızlar daha önce alışveriş yaptığınız memnun kaldığınız sayfaları yazarmısınız kızım 9 aylık ona yaz icin bişeyler almak istiyorum 🙅🏼♀️
mikelenjelo35 1Dost e bebekten almıştım.suan gene bakıyorum ama hep küçük beden var.9 ayliksa iki yaş almanı tavsiye ederim.
Deletedmom41 1Dost lcw başka biyerden dışarı çıkarsam alıyorum ama genelde netten hep lcw tercih ediyorum
elmaliturta 1Dost herşeyi lcw ve memnunum yalan yok geçen yıl biraz büyük almıştım şimdi çıkardım yazlıkları giyiyor hiç problem yok baskı da kumaş da
Rengin mikelenjelo35 ya bisey sorucam ben ebebekte uygulamadan kıyafet bakarken kriz geçiriyorum resmen. Karman çorman bi corap çıkıyor bi zibin çıkıyor bisey çıkmıyor doğru dürüst nasil yapıyorsunuz Allah askina ben beceremiyorum. Sinir oluyorum kıyafet bakarken ordan 😂😂😂😂
mikelenjelo35 Rengin giyim tekstile tıklayip acilan sayfada en alt sağda buton var onu tıkla. Orda cinsiyet beden kategori herşey var ordan seçip bakabilirsin
1Dost elmaliturta bende LCWaikiki den almıştım kışın ama suan internetten Almam gerekiyor böyle değişik süslü kıyafetler istiyorum orda bulamadım
Woody Ben yazlıkları genelde soobeden almıştım. Şimdi fiyatlar nasıl bilmiyorum ama aldığımda çok uygundu. Sadece 1 şortun kalitesi kötüydü. Gerisinden memnunum.