Bng yalnız değilsin canım,kanlı bile emdi emzirmekten vazgeçme,benim göğsüm de yarıklar var bildiğin kırmızı kırmızı,uzmana gittim üç tane krem verdi onu karıştırıp kullanıyorum bir de göğüs Kalkan’ının ucunu makasla kestim kremledik den sonra onu takıp kapatıyorum göğsümü temas halinde olmuyor,kendi sütümü sürüp yarım saat bekliyorum bunları yaparak acılarımı azaltmaya çalışıyorum geçecek belki bir hafta belki bir ay eğer kavrayamazsa sürekli yara halin de kalır o yüzden sağlık ocağına git ebeden yardım iste