ertugrulbey19 6.ayın sonunda yani 180 gün sonra başladık blw usulü ek gıda tadımlarına, buharda az haşlayıp örneğin birinci gün bir parmak gıda, ikinci gün iki parmak, üçüncü gün üç parmak gıda şeklinde 45 gün. Genelde sabah erken saatlerde yaptım herhangi bir alerji durumunda doktora ulaşabilmek adına.
45 gün sonra tek öğün kahvaltı olarak devam ettim.45 gün tek öğün. Sonra iki öğün, sabah ve akşam (kışın 18den önce yazın 19dan önce) sonra üç öğüne geçtik; öğlen uykusundan sonra meyve eklendi,yaşına girecek 24ünde. 24 saatte toplam yedikleri 2 çay bardağını geçmiyor. Çorba yoğurt kefir tarzı şeyleri de minik bardaklarıyla içiyor. Son iki aydır akşam yemeklerini ve sabah kahvaltılarını aynı sofrada yiyoruz yani bir arada.