Efendikadin Arkadaşlar yegenim 3600 kilo doğdu hem anne sütü hem mama alio mamayı şekersiz icmio ablamda şeker katio icine fazla mı kilo yapar acaba
Dygavs Efendikadin bence dha fazla kimse görmeden postu kaldırtın linç yiyeceksiniz 😂 hiç mi araştırmanız doktor dinlemişliğiniz yok şeker nedir Allah Aşkına.
Merve RasayiAA post sahibi fake bence 😂 önceki postu da komşusunun bebeğine şekerli yoğurt yedirdiğini bir şey olup olmayacağını sormuş. Mercimekte içiriyorlarmış 2 aylık bebeğe. Şimdide yeğenini sormuş. Kendi çocuğu yok sanırım millete sarmış 👻
RasayiAA Merve mübarek bn yemiyorum okadar şeker. el kadar bebeler şeker hastası olacak gerçekse inşallah gerçek deyildir. 🤣
Merveazra Cocukta seker seker diye agladi sizde dayanamadiniz az seker katalim bakalim nasil olcak dediniz heralde :) bence bal recel falanda koyun daha sever :)
Tuana4747 Efendikadin yuh artık. Mamaya şeker katmak nedir çocuğun ciğerlerini mahvedersin canım benim yapmayın aç kalinca mecbur içecek yada Bebelac ver o diğerlerine kıyasla daha tatli