annesininaslani Kızlar bebeğim 9 aylık balık yağı kullansam olur mu ki kullanan var mı kullanıyorsanız ne önerirsiniz
annesininaslani Seydameva öyle mi bende öyle duymuştum ama eşimin arkadaşı veriyoruz demiş bende ben mi yanlış biliyorum diye düşündüm
Seydameva annesininaslani Taki ettiğim drlar var onun dışında dayım Dr hiç biri bir yaş altına önermedi 😊
1mom1baby Seydameva merhaba yazın balık yağı kullanılıyor mu biliyor musunuz internette hem kullanılır hem kullanılmaz yazıyor doktora ulaşma imkanimda yok
annesininaslani Seydameva peki balık veriliyor mu bir yaş altına veriliyorsa hangi balıklar tercih ediliyor bir bilgini var mi
Seydameva 1mom1baby balık yemeyen bebeklere öneriliyor yazın balık yemiyorsa verebilirsiniz elbette 🥰
Sevilay61 1mom1baby ınstgramda takıp ettigim bir doktor var güncel anne diye. Ona sormustum her dönem kullanabilirsiniz demişti
Seydameva annesininaslani yüzey balığı tercih ediliyor genelde dip balıkları önerilmiyor ben kızıma il balık verdiğimde 9 aylıktı 🥰