Okuduğum kadarıyla bir çok kişinin bebeği 6. Hastalık geçirmiş yakın zamanda. Bizim de 2 ay önce oldu. Bebeğim 4 aylıkken. Akşamdan sabaha inatcı ateş olunca, Dr, kan idrar tahliline baktı. Enfulavir diye antiviral bir şurup vermişti 5 gün kullanın mutlaka sabah akşam, döküntü olursa gelin mutlaka demişti. Bir de su ver hergün demişti. Şurup ateşini kontrol altına aldı. Daha sonra İçeriğini okuduğumda tartışmalı bi şurup olduğunu görsem de mucize gibi ateşini düşürdü. 3 gün sonra oluşan döküntüyü görünce şurubu bıraktırdı Dr. 6. Hastalık dedi. Çok şükür geçti gitti. Yine netten okuduğuma göre bizim vücudumuzda bağışıklığımızı düşürüp uçuk çıkmasına sebep olan virüs, bebeklerde bu şekilde tepki veriyormuş.