Koza canım benim kızımda dün gece düştü. Alnı morardı. Doktor eğer hemen kusmadıysa ve kanama yoksa getirmeseydin dedi. İyi gözlemle biraz uyutma gözlerine falan bak allah korusun doktor kötü bisey olursa gözlerimde kayma olur dedi. Yine icin rahat etmiyorsa götür doktora bence. Çok geçmiş olsun