Bbsozlm Elida doktorum güvendiğin bi rezeneyi verebilirsin demişti kızım 1 aylıkken kolikti ama vermemiştim ben içiyodum sürekli
Dilaramert Sen kendin rezene cayi yap ic icine kimyon atabilirsin hem gaz sorununu aliyor hem huzursuzluğu geciyor gunde 2 tane icebilirsin buyuk ihtimal huzursuzluguda gazdandır
Hara Bende veriyorum rezene papatya ıhlamur kaynatıp bir haftadır bir zararı olmadı çok güzel gaz çıkartıyor gaz ilacını bıraktım daha çok gaz yaptı
Elida Hara bende sap simplex veriyorum bana da sanki onu verdikden sonra daha çok gazı olmaya başladı gibi geldi
sukranaslier Elida gaz ilaçı kullan yeni doğan bebeğe verilmez ki hiç bir şey benimde 34 günlük bebeğim masaj yapıyoruz gaz problemi için günde 5 defa birde gaz ilaçı kullanıyoruz
210796 Ben hatta 2 haftalıkken falan veriyordum 2ml kadar çok güzel rahatlıyordu.sonra çok etkili bir ilaç bulduk şimdi bile o ilacı kullanıyorum.
Elida VERA19 emziriyorum kendim içiyorum ama aynı yine ona verirsem daha mı etkili olur diye düşündüm
Hara Elida biz susturamadık oğlanı ağla ağla canı çıktı rezene çok daha iyi birde aptamil çok gaz yaptı bize onu da bıraktık
Nur_00 Elida ebe bana sap simplex karın agrısı yaptırarak gaz çıkarttırır nurse harveys al demişti tam 3 aylık olduk ilk zamanlardaki gibi gazdan aglamıyor artık
Newmom1010 Elida iki üç çay kaşığı verebilirsin hatta doktorlarda öneriyor bunu. Onun haricinde kendinde iç bir fincan sütten geçer
Elida Newmom1010 Evet kendim içiyorum ama sanki bebeğe pek etki etmedi bende ona mı versem birkaç kaşık diye düşünmüştüm