Kuzuannesi bizde var ama raporumuz bu ay doluyor bizimde ne olacağımız belli değil canım yetseydi inan gonderirdim sana . Bence sen git tekrar doktora durumum yok bebeğimi neyle besliycem ben de gerekirse baş hekime kadar çok veyahut valiliğe basvur belediyeye vs bebeğimin mamasını alamıyorum de. Satın almaya kalktığında çok pahalı mama ya 😔