Bbsozlm linakusunannesii kesinlikle pudra sürmemelisin ağızdan burundan girip ciğerlere iniyormuş doktorum söylemişti bende yeni doğduğunda sürmüştüm onun yerine pişik kremi sür ben bepanthol kullanıyorum geçiriyor hemen
Ada123 linakusunannesii doktorumuz bize hamazing krem yazmıştı pişik için Benim bebeğimde sizinki gibi gidikli sürüyor um hemen geçiyor
Annekeki Ben yeni doktorumuza goturdugumde sordum. Gun icinde sık sık islak bezle sil ve bepanthol sensiderm sur dedi. Cunku kizimin isiligi bariz kasiniyodu boynunu saga sola cevire cevire kasiyodu 5 aylik.
VERA19 linakusunannesii Benim kızımın poposuna yaramadı kızarıklık yaptı ama gıdısında ki pişiğe iyi geldi😅
Derin_20 linakusunannesii 19 günlüğüz bizimde vardı sudocream sürüyorum ben 1 günde geçiriyor, hatta kulak arkasına ense kısmına falan da sür şu sıcaklarda çok oluyor
Ada123 linakusunannesii Birde ıslak mendille silmeyin daha cok psişik yapiyo gunde bir defada boynunu yıkayın ben oyle yapmıştım saten yapınca ertesi gün goruceksiniz farki
Sultanikra linakusunannesii en guzeli mustelanin pisik kremi 1 gunde etkisini gosteriyor siddetle tavsiye ederim