Mustafa_bebek gulsah32 Her kadında aynı olur mu bilmiyorum ama ben sezeryan dogum yaptım 1 ay 2 gün oldu ve hala rengi pembemsi az akıntım oluyor
Dmt-01 gulsah32 normaldir heralde benimde çok az oldu kanamam ilk gün bile öyle fazla bi kanamam olmadı kırk gün sürdü ama hep normal ped taktım hiç hasta bezi filan takmadım yani
Meryemihra12 Aynen bende sezeryan oldum 1 ay önce benimde azdı kanamam normal siz normal dogumu mu yaptiniz