kızlar selam, malum havalar ısındı iyice. Bizim ponçik kollu bacaklı bebişlerimizin boğum araları pişik olmasın diye neler yapıyorsunuz? Ben hergün banyo yaptirmaya başladım. Ayrıca katlanan yerlere sudocrem sürüyorum ama pek sağlıklı gelmiyor bana. Pudra falan kullanan var mı