MihraKus Sevgili Anneler kızım çrş günü menenjit 2. Doz aşısını oldu hafif kızarıklık vardı geçti bugün bi baktım fındık büyüklüğünde şişmiş orası ne yapmak lazım bir fikir verin lütfen ..
Flzkryr MihraKus İlk doznu yaptrdık 5 gun öncr bahsettiğiniz sısllık bızde de var. Doktorumuz normal oldugunu soyledı. Hiç bir şey yapmıyoruz:)
MihraKus Flzkryr ya geçen dozda böyle bir sıkıntı yaşamadık Banyo yaptırdım ogün aşılı halde acaba diyorum ondan mı oldu inşallah geçer kendiliğinden
Flzkryr MihraKus Sanmıyorum ondan olduğunu biz yıkamadık aşı gunu de sonraki gunde ama sıslıgımz var. Kendılıgınden gecıcegnı soyledı bızım doktorumuz. Normal bir durum bence kafanıza takmayın☺️