Emirali34 bebeğim 3 aydır bacağında bi morluk var neden böyle olduğunu bilmiyorum ya kaynanam bendir diyor bakarmısınız https://imgyukle.com/i/r770NH
Ejderhahavva Emirali34 valla ben e benzetemedim inşallah önemli bişey değildir bi doktor görse iyi olur tabi
Melooo Benim bebegimin de poposunun tam üst tarafında var öle morluk ama doğumdan beri var sizinki yeni oluştuysa yani sonradan olduysa bi doktora götürün bence başka şeylerde olabilir ihmal etmeyin derim
Emirali34 Melooo bebeğimin poposundada var ama bebeğim küvözde kaldı eve getirince gördüm doğumdan sonra varmıydı bilmiyorum Melooo
B-alprsln Emirali34 hastaneye götürmekle bisey olmaz bende götürdüm bebegimi bu kadar telaş yapmışsınız bi götürün derim bende inşallah doğum lekesidir
MarlaSinger Bence bayramı da beklemeyin. Pusetin etrafını iyice örtün. Zaten hastanede herkes maskeli. 3 aydır diyorsunuz 3 ay az değil
MarlaSinger Emirali34 bence 182 yi arayıp bir sorun. Veya yakınızda bir özel hasteneye gidin diyeceğim ama nasıl ne testler istenir bilmiyorum. 182 Bilgi verir bence şu an hangi bölümler çalışıyor. Peki sadece morluk mu? Şiş değil dimi?
GirayinAslisi Bebegimde doğuştan var ppoposunda irili ufaklı morluklar ama doğuştan hatta morgon lekesi deniyor seninki sonradan oluştu ise bi doktora görünmekte fayda var ayrıca bi yere fln mu vurdu da morardı acaba
Emirali34 GirayinAslisi bebeğim doğduğnda enfeksiyon kapmıştı oyüzden küvözde kadı eve getirdiğimde gördüm ayağına kablo bağlamışlardı acaba ondanmı oldu
MarlaSinger Emirali34 yasaktan dolayı sadece acil açık olur. Acilde de gereken değerlendirmeyi yapamazlar
GirayinAslisi Emirali34 ondan olabilir canim bi kaç gün takip et geçer insallh şu an zaten hastane götüremezsin, takip et bari
Emirali34 B-alprsln inşall B-alprsln inşallah yarın götürücem kaymam bendir dedi oyüzden götürmedim ama bügün kafama takıldı
B-alprsln Emirali34 bi götür için rahatlasin bende geçen hafta yasak günü götürdüm yine doktorlardan başka insan yoktu bu durumu değerlendir bence
Bsrumt55 Canım benim doktor bacağın alt kısmında olanlar önemsiz demişti ama 3 ayda iyileşmesi gerekiyordu bi nebzede olsa bence doktora göster
240519 Emirali34 korkmayın ya o bizde de var doğum lekesi aynı yerde ilk başta farkedilmiyor bende sonradan farkettım ama tabi siz yine doktora götürün