Mom0870 Hanımlar şu ürünü kesin al dediğiniz hayat kurtarıyor ek gıda hazırlığında dediğiniz önerileriniz var mı? Çok az kaldı 6 aylık olmamıza. Beni de bi heyecan sardı.
morsevenfilolog Mom0870 Cam rende, buharda pişirme aparatı, silikon kaşıklar, bolca önlük. Başlangıç için bunlar yeterli bana göre. 🥰🌸
VERA19 Mom0870 Cam rende,buharda pişirme aparatı,önlük,vakumlu tabak,silikon kaşık ve nama sandalyesi şuanlık🧸
Basak08_ Benimkide 6ay olmak uzere dun bende sormustum annelerimize buradan cevremdeki arkadaslarimada danistim kesin alcagim bikac sey var ikea antilop mama sandalyesi oioi mama onlugu-vakumlu kase ve tabagi😄
Mom0870 Basak08_ ben mama sandalyesini kapsamlı bir şey istiyorum Joie multiply ya da Chicco Polly progress5 alacağım eşimle onun kararsızlığına düştük . Oioi çok tüy toz tutuyor diyorlar ama kaliteli diyenler de var ☺️ Bende çok beğeniyorum .
Mom0870 morsevenfilolog buharda pişirme için kullandığınız belli bir marka var mı? 🌺 ben her seferinde direk size mi yazsam 😀😀
morsevenfilolog Mom0870 Ahahah neden olmasın? 😁😁😍😍 Herhangi bir züccaciyeden satın alabilirsiniz. 20-30 lira bir şey. Bana kalırsa o kadar para vermeye gerek yok çünkü aynı işlevi görüyor. 🌸
Mom0870 VERA19 morsevenfilolog yoğurt yapma makinası kullanıyor musunuz? Süt alerjisi var sanırım hala diyetteyim test yaptıramadım ama anne sütüyle yoğurt mayalarsın dedi doktorumuz
Mom0870 VERA19 anladım ben kendime yapıyordum da oğlan için makina alsam mı küçük küçük kolay oluyor diyor kimi şimdi 6. Ay gelmeden hazırlıkları tamamlarım dedim internette kampanyalar var onları takip ederim felan 😀 heyecan yaptım işte 😀🥰