Benim bebeğim de 4+10 ama bizde de hiç öyle dönme belirtisi yok. Sağa sola bakmak için yöneliyor ama henüz dönmedi. Burda üç aylık dönenleri okuyunca bir endişelendim önce 🙈 şimdi memnunum açıkçası😅Dönünce burada yazan bir kaç kişi bebeklerinin ağladığını Ve geri de dönmedikleri için onların sürekli çevirdiğini okudum. Benim bebeğimde yüz üstü koyduğumda ağlıyor hep. O yüzden biraz daha geç olması daha iyi diye düşünüyorum 🙈🌼