GirayinAslisi canım ben aldım kehribar kızım 3 aylık ben kolye aldım bence sende kolye al bende korktuğum için ayak bileğine taktım 2 sefer doladım gayet bol sıkıda değil , ben gazı için erken aldım devamında da diş döneminde iyi gelir umarım, huysuzluğu vardı uykularımız sorunluydu biraz iyi geldi gibi ama gazına ahım şahım etki etmedi sanki çok umutla almıştım, diş döneminde etkisini görürüm inşallah, al bence çok etkisini gören var yaramayan nadirdir yani