Sunay10 Kızlar bebeğim 9 günlük ve her uykudan uyanınca üst değişiyoruz hep sırtı ıslak oluyor molfıx aldım ondan olduğu düşündüm prima aldık ama hala aynı çözemedim neden
Cerenimom Sunay10 bol bagliyosunuzdur bu çiş sirtinda kizariklikta yapabilir korkmayın biraz daha siki baglayip ellerinizde o lastikleri duzeltin bacak arasindaki bizde ilk zamanlar bole acemilikler yasadik
KornZorn2020 Sunay10 canım biraz sıkı bağla ve bağlamadan bezin arkasını kıvır. Ben hep kıvırıyorum kaza olmuyor şükür
Deletedmom310 Sunay10 canm prima.kullaniyorum.bende o ortadaki çizgi kavi olunca al hemen daha sonrasını çekmiyor çünkü bez sık degistirmen lazım