Selamın aleyküm arkadaşlar desteğe ihtiyacım var ailem de kayın validemde dalga biçiminde konuşuyor bu konuda benimle ne yapacağım nasıl olacak bilmiyorum bı kızım var 2 yaşına girecek agustosta 2 ciye hamileyim doğumuma 2 hafta kaldı ama heran gelebelir neyse kızım bana çok düşkün birlikte uyuyoruz dışarı ya çıkıp çiçek toplamak gezmek istiyor hergün evin önünde çıkmayınca susmak bilmiyor kayın validem yan tarafımda oturuyor oraya gitmek istiyor kızım çok enerjik ve keşfetmeyi çok seviyor en ufak birşey yaptığında hemen bağırıyor kızıma pederde kayın valimde kızım korkup bana sarılıyor ağlıyor gitmesem bi dert gitsem bi dert oluyor bana ne yapacağım doğum yapacağım zamanda ona bırakacağım gözüm arkada kalacak . eve bebegimle geldiğim zaman kızıma nasıl durumlarda nasıl davranmam gerekecek ne yapacak çok endişeliyim çok tedirginim korkuyorum destekçim yok yanımda bana güzel öğütler verirmisiniz siz ne yaptınız nasıl durumlar oldu psikolojik nasıl etkilenecegim herşey benim elimde bunu biliyorum ama nasıl yapacağımı bilmiyorum 😔