Bizimde bırakmamız çok zor oldu canım ince örtüler müslinler denedim her türlü çok terliyordu terden uyanıyordu tek kolunu çıkarma vs denedim yine olmadı bende hiç kundak yapmadım ayağımda sallayarak uyutuyorum o esnada kollarını çok hafif tuttum sadece dalana kadar uzun süre bu şekilde tutunca sırt ağrıları başlıyor sende onun içinde ince bi örtüsünü kollarının üstünden geçirip her iki yanını bacaklarımın altına alıyordum daha rahat oluyordu o şekilde beşiğine bıraktım ilk zamanlar çok zor oldu gece çok uyandı tekrar dalamadı ben uykusuz kaldım ama sonunda alıştı sadece biraz sabır canım😌