Nagihandefne Koli koli aldım kızım 1 yaşına gelene kadar çok fazla faydasını gördüm kesinlikle tavsiye ederim ama yeşil olanından alıyordum ben hep
ZMK 1ogretmenanne tadı da çok güzel ya bende onu kullanıyorum canım kola çektiğindede içiyorum asitli gibi olduğu için