Merhaba canım, eds sistemi ile besleyebilirsin bebeğin hem gögsündeyken gögsün uyarılmış olur ve sütün artar . Ama istemezsen kaşık biberon, kaşık, enjektör bebeğin hangisi ile beslenirse onun ile besleyebilirsin. Meme reddi yaşamamak için öncelikle emzir sonrasında mama vermeyi dene, şahsen ben öyle yaptım. Meme reddi durumunda sık sık bebeğini emzirmeyi dene eğer tutmazsa kucağına al ayakta emzirmeyi dene