3 aylık bebeğim var en son kontrolümüzde sadece 300 gr almışız mamayı reddediyor emmeyi seviyor ama fazlaca gazlı bir bebek emerken benle kavga ediyor bazen bazen de 1 saate yakın emiyor ve göğsümü sıkınca halen süt geliyor nasıl sütüm yetmiyor o kadar emzirmeme rağmen anlamış değilim tüm günüm emzirmeyle geçiyor hiç bir iş yapmıyorum acaba ememiyormu sütüm yoksa boşalması gerekir di 1 saat emiyor başına böyle birşey gelen var mi