Evet ikizlerimden biri kilo vermeye başladı 200 gram vermiş acaba ne olabilir malum bu süreçte doktora da gitmiyoruz. Eşim dış çıkardı hareketlendi panik yapma diyor ama insanın aklına takılıyor. Bu arada eskiye oranla yediği mama miktarı da yarıya düştü ek gıda da fazla yemiyor.