Zamanlagelen ikizlerimde de aynı sorun vardı 7.ayda düzeldi çıldırma noktasına geliyordum artık. Ama şuan geri başladık düzensizliğe dontorumuz 1yaşta yapar bu düzensizlik diyor ya bakalım ne zaman düzelir. Aslında 15gün var yaşına girmemize 😂 birde bendeki sıkıntı biri uyuyo diğeri geç dalıyor ohh tam rahatşadım kahve içeyim derlen diyeri uyanıyo 😂