zehrahifa evet canım ben kullanıyorum çok da memnunum 🤗 iyiki almışım. Arkadaş çevrem çok korkutmuştu emzirip yara olanlar kanayanlar VS. Ki ben dayanamazdım galiba 🤦🏻♀️ o acıya… ( bebeğim 10 aylık dişleri çıktı bi kere ısırdı yara oldu bigün o acıya tahammül edemedim 😭😔). Kapakları doğuma yakın kullanmaya başladım hiç yara VS olmadı hatta bebeğimin ağzında pamukçuk da olmadı çok şükür 🤲🏻