Hanımlar bebeklerinizi nasıl giydiriyorsunuz 50 günlük bebeğim var evin sıcaklığı şu an 28 derece gösteriyor ama annem yine de o körpe daha diyor ve zıbın üstüne bi kat pijama ve üstüne tulum giyiyor yatırırken de penye battaniyeye sarıyoruz annem nerdeyse bir kat daha üstünü örtecek😀 kısa da uyuyor acaba sıcaktan mı uyuyamıyor diyorum siz nasıl giydiriyorsunuz