Merhabalar bebeğim tam 5.5 aylık bir kaç kaşık yoğurt verip tadım yaptırdım ve İki gündür öğün olarak öğlen veriyorum yaklaşık yarım çay bardağı. Büyük çocuğum anne sütü almadığı için o dönem rahat geçmişti şimdi gerçekten kafam karışıyor. Çünkü son günlerde her bezini ıslatıyor ama eskisi kadar hepsi ağır olmuyor yaklaşık on gündür kilo alımı yavaşladı. Anne sütü ek gıda döneminde azalıyor mu ? Yani artık yetmemeye başladığı zaman mı geçiyoruz ek gıdaya ? Çeşidi arttırdıkça süt daha az emeceği için azalır mı? 😌 bu dönemi sağlıkla geçirmiş hala emzirmeye devam eden annelerden dinlemek isterim…