merve9434
Ben aventin kullanıyordum ama sterilize özelliği yok sadece ısıtma özelliği var. Biberonu akşam yatmadan koyuyordum içine ve derecesini ayarlıyordum. Gece bebeğim kalktığında hemen içine mama tozunu atıp çalkalayıp veriyordum oğluma. Baya rahattı benim için. Suyun sıcaklığı iyimi diye kontrol etme derdi falan olmuyor en azından🥰 Bazı ısıtıcılarda kaç derece olmasını istiyorsan diye de ayarlayabilirsin. Şimdiki aklım olsaydı öyle bir tane alırdım çünkü başlarda aventin ayarını tam denk getiremediydim. Ek gıdaya geçtiğimiz dönemlerdede ısıtıcı ile çorbasını falan ısıtıyordum 😅