Bayanyanak7 Arkadaşlar merhaba doğumdan 5 ay geçti ve hala hasta olmadım şişkinliğim VS çok fazla ve duramıyorum ağrıdan adet söktürücü almak istiyorum reçeteli mi veya ne diyerek alıyorsunuz 🙏🙏
Bebegimcanim Bayanyanak7 1 yıla kadar olmamanız normal ilaçla başlatmayın bazı kadınlar hamileliği sonlandırmak için adet söktürücü içiyor ama düşük değil sakat doğuma yol açıyor bence hamilelik testi yapın bişey yoksa da adet tarihinizi bekleyin