Benim kızımın iki ay olmasına bi hafta varken pavlik bandaj takıldı. Eğer faydası olmazsa ilerleyen zamanlarda ameliyat edilip alçıya alınır dediler. İlk iki ay nerdeyse hiç gelişme olmadı ama kasları gevşemiş dedi dr. çünkü bacaklar görsel olarak eşitlenmişti sonra kalça yerine geldi fakat kalça kemiğinin oyuk şekilde olmadığından tekrar çıkma ihtimali var nerdeyse üç aydır bu nedenle takmaya devam ediyoruz. İlk taktığımızda bebeğim 3-4 kiloydu şimdi maş. nerdeyse 9 kilo artık çok sıkıldık o da ben de ama bu kadar canı yanmış sabır etmişken biraz daha dayanalım diyoruz. Yarın kontrole gideceğiz inş artık tamamen iyileşmiş olur 🙏. Sizin bebeğiniz de cihazı doğru kullanırsanız biran önce iyileşir inş. Ama bence bu süreçte ne hemen geçecek diye bakın ne de ameliyat alçı falan olacak diye endişelenin. Herşey ii olur inş. Ben öğrendiğimden beri Allah dermansız dert vermesin diyorum