Mira25 bizzat ben✋🏻 Kalça çıkıklığım varmış hatta çok geç farkedilmiş. Yaklaşık 7 ay korseye alınmışım, hatta bazı doktorlar aksama kalabilir topal olabilir vs demiş . Annem çok güzel bakmış her kucağa alış bile önemli kimsenin kucağına vermemiş sapasağlamım şimdi hiç bir problem yaşamadım tamamen iyileşmiş 👍🏻 O yüzden arkadaşım hiç üzülüp gönlünü karartma. Tedevaisne çık dikkat et. Allahın izniyle hiç sıkıntısız atlatırsınız bu sıkıntıyı 🤲🏻