gzmbkr canım üzülme çok geçmiş olsun düzelir tabi korkma sütün kesilir benim kızımda da vardı serum verdiler geçti çok şükür geçmezse 10 gün kalır demişti 2gün hastanede sarılık için yattı ağlamaktan helak olmuştum rabbim evlatla sınamasın çok zor o zaman anlıyorsun diğer anneler nasıl dayanıyor diyorsun rabbim hepsine şifa versin en ağır imtihan şimdi de kızımın tahlillerinde karaciğer enzimi yüksek çıktı 3aylık bi daha götürücem inşallah sıkıntı yoktur bende korkuyorum 😔