eymurxelm 13 aylık kız bebegim var. Arkadaşım bugün ayakkabı almak istediğini söyledi ayak numarasini sordu ama bilmiyorum. Deneme yapma şansım da yok nasıl ogrenicem ayakkabi numarasını yardımcı olabilir misiniz?
AryaBorte1 eymurxelm ayağını ölçsen mezurayla? Zaten ayakkabıların iç numarasında cm yazıyor. Senin ölçüne göre alabilir
oglunasik1anne eymurxelm 21 22 olabilir kızınızın ayakları tombul mu . Ayak ölçüsündn büyük ayakkabı giydirmeyin kızınıza . İleri ki hayatı için . Tam ölçüsüyle alın bu dönemlerde
oglunasik1anne eymurxelm zayıfsa 21 dir canım . Büyük giydirmeyin daha bu yasta fişini alsın arkadaşınız danissin olmazsa değiştirirsiniz bı kucugunu veya bı büyüğünü alırsınız .
AryaBorte1 eymurxelm benim kızım da 13 aylık 10 kilo zayıf değil ama 19 giyiyor. Büyük almayın bence biraz daha giysin diye. Tam ayağını ölçüp alın
Henza eymurxelm evet tombıs genel olarak tombıs ahaha 😂 o yuzden daha cok adıdas alıyorum dıgerlerının kalıpları kucuk ozellıkle stansmıth dha rahat kalıp
Agg0207 eymurxelm 13 aylıkken 21 giyiyordu kuzum kilolu degişdi bnce 21 olur sizede ama her ayakkabının kalıbı farklı