ErtugrulAnnesii valla canım çok şanslıyım ki tütütü nazar 🧿 etmeyeyim yavruma maşallah beni öyle çok yormadı iştahsızlığı çok azdı ve kızımda hiçççç salya görmedim ben 🧿🧿 bu yüzden pek bir şey yapmadım o dönem yoğurdu biraz daha sevdi yoğurtsuz yemek yemez oldu ben de öyle yaptım sonra tekrar normal düzene alıştırdım her yemek yoğurtlu olmasın düzeni değişmesin diye.