minikurabiyem hanımlar merhaba merak ettiğim bir konu var.sezeryan doğum yaptım.çok afedersiniz hapşuşurken yada kahkaha atarken idrar kaçırıyorum.benim gibi bu tarz sıkıntı yaşayan var mı acaba
26082014 minikurabiyem 1 sene oldu sezeryan olalı ilk olduğmdan günden beri hiç böle birşey yaşamadm bence doktorunuza bi danışın bu konuyu
Moci Öle sorunlar olabiliyormuş netten arastirmistim .Bende sezaryandan sonra sık sık tuvalete gidiyorum 1o dkka bir geliyor tutmak istedigim zamanda anca bir saat sezaryandan sonraki sorunum bu virüs yüzünden de gidemedim