annediyebiri 2 yaşını doldurmuştu uyandırıyorduk açılmıyordu uykusu . Sabah için bi saat belirlememiştim uyandığımda götürüyordum yapıyordu kucağıma alıp yatağına koyuyordum uyuyordu tabi her seferinde yapmıyordu ama ben yine de götürüyordum yatağına Alez sermiştim . Bu şekilde alıştık şükür 🙏